REW–FFWD
Fotograf fiktivního časopisu Periskop přijíždí do jamajského Kingstonu za miss World roku 1976. Proč se na obálce místo celebrity octne mršina psa? Experimentální dokument ve formě psychodramatu o životě v Trench Townu, kde lidé žijí jako jedna velká rodina a jejich životní tempo se řídí rytmem reggae.
Fotograf fiktivního časopisu Periskop přijíždí do jamajského Kingstonu za miss World roku 1976. Šéf ho před cestou varuje, že jede do země, kde na každém kroku číhá nebezpečí a život nemá pro místní obyvatele žádnou cenu. Když se mu pak pokazí auto přímo uprostřed ghetta, záhy zjistí, že lidé jsou tu sice poněkud líní, ale přátelští, mají neobyčejný smysl pro komunitu, touží po vzdělání a chtějí vyvážet především reggae. Postupně se zbavuje předsudků, přesto si stále připadá, jako by se ocitl v samém středu bouře. Experimentální dokument o životě v Trench Townu, chudinské čtvrti Kingstonu, má formu psychodramatu; diváci vidí a slyší útržky scén a vzpomínek, které zaznamenala „černá skříňka" monitorující průběh celé cesty. Film získal cenu Newyorské filmové akademie.