Vídeň, její elektroničtí muzikanti a kluby v celovečerní oslavě. Ve velké mozaice jsou představeny zdejší osobnosti klubové taneční scény (Kruder & Dorfmeister, Patrick Pulsinger), novátoři a experimentátoři (Christian Fennesz, Noid, Philip Quehenberger) i zdejší trash punk (Bulbul, Fuckhead). Desítky hudebníků po svém reflektují inspiraci, která k nim přichází ve městě, jež patří ke kulturním metropolím Evropy. „Vinylová gramodeska je v tomto snímku metaforou: obrazem toho, co milujeme i přes všechny nedokonalosti a škrábance. Právě takový je vztah muzikantů k jejich městu: mísí se v něm láska a nenávist." Anglický režisér natáčel ve Vídni po dobu tří let téměř denně. Z tisíce hodin materiálu nakonec vznikl obraz mikrokosmu dnešního evropského města, v němž rezonují inspirace všemi možnými kulturami a historickými periodami.