Nám o hudbu beztak nejde...
Dokument o tokijských osobnostech radikální elektroniky a noisové scény, včetně velkého kmotra japonské rebelské hudby jménem Otomo Jošihide. Zvukově absolutní nářez, ale sám poetický dokument velmi přístupně zkoumá, z jakých kořenů vyrůstá jedna z mála poetik, jež má dnes stále ještě rozvratný potenciál. Film, který zdánlivě šílené postupně odhaluje jako pochopitelné.