Ari je lolitkovská blondýnka, Oona zamlklý přízrak v černém, jejich problémy jsou přesto podobné. Žijí v rodinách, které odmítají čelit skutečnostem, a právě toto pokrytectví žene dívky k potřebě se osvobodit. Jejich přátelství, jakkoli nepravděpodobné, je pro ně spásným východiskem, dokud ho jedna z nich nezradí...
Ari a Oona. Dvě patnáctileté dívky, dvě dysfunkční rodiny. Naprosto odlišné, a přesto v něčem podobné. Nikdo neposlouchá, nikdo neslyší. Ari si kompenzuje pocit nepochopení sexem s neznámým mužem, Oona vyjadřuje bolest ze sebevraždy milovaného otce sebepoškozováním a morbidními kresbami. Protiklady se přitahují. Ari je blondýnka barevná jako kanárek, Oona miluje černou jako noc. Nepravděpodobné přátelství jim pomáhá přežít pokrytectví jejich rodin, Ari konečně získává jakousi sebeúctu a Oona se naučí ventilovat svou bolest. Pak ale dojde k události, která ohrozí jejich přátelství v samých základech... Šíře tvůrčích zájmů debutující režisérky je patrná ve směsi použitých prostředků, obohacujících vyprávění o animované vsuvky, amatérský filmový záznam či hudební klipy, i ve výtvarné stylizaci, která přímo odkazuje k její komiksové minulosti.