Jenny & the Worm
Dva dvanáctiletí vyznavači punku tráví letní prázdniny v garáži řezáním do kytary a bicích. Pak ale objeví něco ještě exotičtějšího, než je holka s houslemi odvedle. Zvláštní uznání poroty na MFKF Praha 2011.