Příznaky
Ewa opustila manžela. Poprosí jeho přítele, aby ho navštívil. Zatímco Ewa čeká v autě, dva kamarádi se v nočním rozhovoru snaží najít příčiny rozpadu manželství… Absolventský film Tomasze Wińského z pražské FAMU získal na Famufestu 2010 ceny za nejlepší film, režii a střih.