Návrat ztraceného otce
Domorodý Australan TJ se rozhodne opustit neuspořádaný život ve velkoměstě. Vydá se stopem po Austrálii ve snaze najít svého pubertálního syna, kterého ještě nikdy neviděl, a jeho matku. Působivý debut Brendana Fletchera o návratu ztraceného otce čerpá především z autentických výkonů neherců v hlavních rolích, z podmanivé australské krajiny a z hudby folk-rockové skupiny Pigram Brothers.
Třináctiletý aboriginský chlapec Bullet vyrůstá s matkou v zapadlém australském městečku v severozápadním regionu Kimberley. Absence otcovské autority však způsobí, že se jednoho dne kvůli žhářství ocitne ve vězení. Chlapcův otec TJ se rozhodne skoncovat se svým neuspořádaným životem ve městě. Podnikne dlouhou cestu stopem napříč Austrálií, aby se setkal s manželkou a synem, kterého nikdy neviděl. Jaký vliv na jeho setkání s rodinou budou mít nejrůznější lidé, které vykořeněný muž na své cestě potkává? Jak ovlivní návrat ztraceného otce celou aboriginskou komunitu? Debutující režisér Brendan Fletcher se při psaní scénáře ke svému debutu nechal inspirovat životními příběhy aboriginských obyvatel málo známého regionu Kimberley. Do hlavních rolí svého podmanivého snímku obsadil neherce. Vznikla autentická výpověď o neujasněném sociálním postavení domorodců, které většina australské společnosti odsunuje na okraj svého zájmu.