Pod sluncem tma
Nejnovější snímek úspěšného českého dokumentaristy Martina Marečka přináší na příkladě dvou českých elektrikářů pomáhajících v zambijské vesnici ukázkovou studii nejrůznějších úskalí rozvojové pomoci a zároveň skvěle vykresluje rozdíly v kultuře, myšlení a chování Afričanů a Evropanů.