Hořká komedie režiséra oblíbených titulů Station Agent a Návštěvník představuje Paula Giamattiho coby trenéra středoškolského zápasnického týmu a oblastního právníka, který se z frustrující finanční tísně dostane poněkud nečistým trikem. Jeho znovunalezený klid však naruší nečekané setkání s rebelujícím vnukem jeho klienta.
Mike Flaherty (Paul Giamatti) je dobrovolný trenér středoškolského zápasnického týmu a průměrný právník na malém městě, v jehož kanceláři si klienti kliku nepodávají. Smyslem života sympatického, obyčejného čtyřicátníka je za každou cenu udržet rodinné štěstí. Proto se jednoho dne pod tíhou nevalné finanční situace rozhodne pro poněkud nečestný krok, díky němuž si přijde na tučnou měsíční apanáž od svého stárnoucího klienta Lea Poplara (legendární Burt Young). Momentální morální poklesek však Mika dostihne v okamžiku, kdy se náhodou setká s Leovým revoltujícím vnukem. Režisér oblíbených titulů Station Agent a Návštěvník se i ve svém novém snímku uvedeném na lednovém festivalu Sundance drží svého oblíbeného a dobře fungujícího dějového schématu. I scénář Win Win totiž opírá o setkání dvou zcela odlišných jedinců, které neobvyklé okolnosti donutí k dočasnému sdílení téhož životního prostoru a následkem toho k nahlédnutí svých dosavadních životů z jiné perspektivy.