Alpy
I ve třetím celovečerním filmu Jiorgose Lanthimose je základním stavebním prvkem absurdní a černý humor. Stylizovanost předchozího snímku Špičák je nahrazena mnohem realističtější kamerou. Přesto režisér udržuje určitý odstup od děje i postav a zároveň v divákovi vyvolává neklid a mnoho otázek, aniž by mu dával odpovědi.