Jára přišel o práci a pomalu ztrácí i své blízké. Není to jen tím, že se tahá s podivínem Karlem. První český snímek, který soutěžil na festivalu Sundance, vypráví o rodině z malého města, která touží po lepších zítřcích, ale okolnosti jí nepřejí. Uvědomí si, co je třeba napravit, dříve, než bude pozdě?
„Karle, ona tomu nevěří," říká Jára, když se blízký kamarád snaží vábit jeho partnerku na spiritistický světonázor. Jana navíc nemá Karla ráda, nejen proto, že její přítel jako by kvůli němu nechtěl dospět. Jára se stará o syna z prvního manželství, ale důsledky ztráty zaměstnání si, zdá se, nepřipouští. Podaří se rodině odolat stupňujícímu se napětí, nepříznivým okolnostem i jisté otupělosti a odstupu, který začíná ovládat vzájemné vztahy? I ve svém novém filmu se Bohdan Sláma staví na stranu postav s nestabilním sociálním zázemím a více než kdy dříve je konfrontuje s otázkami víry, která může být řešením trudné situace, ale taky příčinou jejího prohloubení. Postavy jako by se nevědomky snažily uniknout pryč, aniž by dokázaly přesně vnímat svou situaci. Ze snímku je patrné nejen hluboké pochopení pro jeho hrdiny, ale i pokračující hledání duchovního zakotvení, jehož absence může stát za neklidem mnohých z nich.