Řím
Krátký film je součástí série nazvané „12 autorů pro 12 měst", realizované z pověření ministerstva pro turistiku a zábavu u příležitosti mistrovství světa ve fotbalu. Film bude uveden v Poctě Michelangelovi Antonionimu II.