Čtyřdílný dokumentární film o Číně natočil M. Antonioni v roce 1972 se svolením úřadů ČLR. Soustředil se v něm především na tváře lidí a komentář omezil na minimum. První část byla natáčena v Pekingu a jeho nejbližším okolí. Další zastávkou je přístav v Šanghaji s tamním průmyslem a konečně s uměním čínských akrobatů. Film bude uveden v Poctě M. Antonionimu III.