První celovečerní dokument o jednom z nejvlivnějších muzikantů a producentů moderního popu – vynálezci ambientní hudby, členu Roxy Music a producentu berlínských alb Davida Bowieho.
Je s podivem, že až nyní vznikl první celovečerní dokument o jednom z nejvlivnějších muzikantů a producentů moderního popu. Umělec, jehož plné jméno zní Brian Peter George St. John le Baptiste de la Salle Eno, je v dvouapůlhodinové kronice zachycen v sedmdesátých letech, tedy během období, kdy „vynalezl" ambientní hudbu, hrál s Roxy Music, byl v kontaktu s Nico a někdejšími Velvety, pěstoval si androgynní image a produkoval berlínská alba Davida Bowieho. Díky archivním záběrům a svědectvím mnoha spolupracovníků nesledujeme legendu o Enovi, ale rekonstrukci vzrušující epochy. Eno je plně aktivní dodnes, mj. jako producent U2 a Coldplay: tuto část jeho kariéry už snímek neobsáhl.