Ústředními postavami tohoto sympatického komediálního dramatu jsou dva muži, kteří se během práce na údržbě silnic ocitají nejen v nehostinné pustině islandského vnitrozemí, ale také na důležité životní křižovatce. Islandská krajina v Sigurðssonově minimalistickém debutu hraje významnou úlohu. Její drsnou krásu režisér důmyslným způsobem využívá ke zvýraznění lidské zranitelnosti a k dokreslení zápasu, který člověk svádí ve snaze vytvořit něco trvalého a smysluplného. Finnbogi (spoluautor scénáře Sveinn Ólafur Gunnarsson) a nezralý, věčně neukojený Alfred (Hilmar Guðjónsson), dva představitelé protichůdných mužských typů, si během náročné dřiny daleko od lidí začínají lézt řádně na nervy. Společnou řeč nacházejí teprve ve chvíli, kdy si uvědomí, že si mohou být navzájem oporou při zvládání svých milostných zklamání. Mezi oběma muži tak postupně vzniká skutečné přátelství.