Tramvaj
Řidička přichází posmutněle do práce, zapíná světla v tramvaji a vyjíždí. S každým nastupujícím mužem v baloňáku se však zvyšuje její vzrušení z jízdy. I tak ale cítíme, že je sama, což se nicméně může změnit. Krátký film byl uveden na festivalu v Cannes.
Řidička tramvaje žije svou každodenní rutinu – přijít setmělou ulicí ke stroji, rozsvítit světla a pak na ubíjející cestě nabírat pasažéry. Jeden pán jako druhý, úředník v baloňáku stejně šedivém jako je každodennost kypré a smutné ženy. Natřásání kolejí, možnost ovládat stroj i přítomnost tolika mužů však v ženě probudí fantazii a její cesta už není tak šedá a postupně růžoví… Na konečné už je ale zase šero, ze kterého však možná vystoupí příslib lepších zítřků anebo alespoň příjemně stráveného večera. Překvapivě lascivní a sexuálně otevřený snímek si díky zvolené stylizaci zachovává laskavost i láskyplnost, podobně jako ve stylizovaných krátkých filmech Isabelly Rosselliniové Green Porno. Přes množství falických objektů si snímek udržuje nevinnost, mimo jiné i díky použité retro hudbě, která zčásti vznikla pro české válečné drama Protektor a do stylizace Tramvaje se mimořádně hodí.