Chňapáci
Strážník Ciarán O’Shea nemá složitou práci. V malém rybářském městě, které čítá pár obyvatel a jednu hospodu, se toho moc neděje, maximálně občas někdo usedne za volant s větším než malým množstvím alkoholu v krvi. Ve volném čase se tak věnuje osamělému popíjení. Jeho poklidný život ale brzy naruší nový přírůstek policejního sboru, krásná abstinentka Lisa, a také série podivných nehod, které začínají sužovat místní rybáře. Jejich původci jsou krvelačná mořská monstra a Ciarán bude mít brzy co dělat, aby před nimi ubránil celé město. Politicky nekorektní komedie, která nezapře inspiraci klasikami žánru, jako jsou Gremlins či Chvění, nabídne neotřelý mix sci-fi, romantiky i nečekaných hrdinství a zároveň přesvědčí i toho nejzarytějšího abstinenta, že bojovat proti příšerám za střízliva se nevyplácí.