Do ulice se nastěhuje mladá dívka, okolo jejíhož okna se začnou srocovat místní mladíci. Černobílý poetický snímek v sobě nese stopy indické vášnivosti, ale i tlumenost evropských artových filmů. Film se s poetickou zkratkou dotýká povědomých lidských tužeb, které zprostředkovává jemně i hluboce.
Lyrický příběh o dívce Bonobashi, žijící ve starém indickém městě, se téměř podobá pohádkám o princezně zavřené v komnatách hradu. Atraktivní mladá dívka, která se přistěhuje do chudé čtvrti, na sebe začne strhávat veškerou pozornost okolních mladíků i mužů. Přesto však ani jednou nevykročila ze svého bytu do ulice plné zvědavých výrostků. Byt spolu s ní sdílí výstřední stařec, pravděpodobně její otec, který její kontakt s okolním světem přísně střeží. Jedním z nápadníků je také mladík jménem Bishu, jenž se bezcílně potuluje po zdejších ulicích. Snímek nabízí poetickou impresi uzavřeného světa chudé čtvrti a jejích izolovaných obyvatel. Skrze jednoduché prostředky podmanivým způsobem ukazuje síť bujících citů, které nezapomíná prodchnout vnitřní magií a tajemstvím. Originální režijní vize je podtržena i působivou černobílou kamerou, jež dotváří drobné nuance atmosféry.