V nové, altmanovsky laděné komedii všestranného Stevena Soderbergha zaučuje renomovaný striptér svého nezkušeného kolegu do řemesla, za kterým do klubu Xquisite proudí davy žen. Scénář filmu s ambicí stát se událostí letošního léta vychází z osobní zkušenosti představitele titulní role Channinga Tatuma.
Mike už roky následuje americký sen. Ve dne navrhuje originální nábytek, který by rád prodával, zatímco v noci okouzluje divačky ve striptérské revue, které dominuje jako hvězda každého představení. Čím více na něm ženy nechávají oči, tím více peněz teče do kasy majitele klubu (Matthew McConaughey). Nyní ale Mike objevil novou výzvu – ukázat devatenáctiletému mladíkovi, kterému říká Kid, jak tančit, ale také balit ženy a snadno vydělávat. Ve svém novém filmu se režisér Steven Soderbergh obrací do světa mužských striptérů a objevuje v něm nejen potenciál pro divácky atraktivní snímek, ale i poutavý příběh, v němž je více než okouzlení ženami, penězi a radovánkami, protože to nejsou jen tyhle věci, které mohou přinášet radost a působit trvalé štěstí. A nejsou to jen těla hrdinů, co nám odhalí film, při jehož výrobě tvůrci využili skutečných zkušeností představitele titulní role Channinga Tatuma.