V nové komedii Alice Nellis hrají Bolek Polívka, Miroslav Krobot, Karel Heřmánek a Marián Geišberg kamarády, jejichž rocková skupina Smoke se rozpadla v roce 1972 a kteří se rozhodli pokusit o její velkolepý comeback. Výkvět českého herectví v předpokládaném diváckém hitu filmového léta.
V nové autorské komedii jedné z nejpozoruhodnějších českých filmařek současnosti hrají Bolek Polívka, Miroslav Krobot, Karel Heřmánek a Marián Geišberg kamarády, jejichž rocková skupina Smoke se rozpadla v roce 1972 a kteří se rozhodli pokusit o její velkolepý comeback. Čtyři kumpáni, čtyři příběhy a zároveň čtyři různé důvody, proč oživit dávno mrtvé uskupení – peníze, touha po ztracené slávě, snaha pomoci kamarádovi, ale i strach z nemohoucnosti, nemoci a smrti. Všechny songy z repertoáru Smoke jsou původní a přímo pro film je složil Jan Ponocný alias Cirkus Ponorka. Ve filmu si navíc zahrál i roli bubeníka se zajímavým handicapem. „Revival je komedie o rockenrolu a o jednom podvodu, který báječně vyšel tím, že se vůbec nepovedl," říká Alice Nellis o předpokládaném diváckém hitu filmového léta, v jehož dalších rolích se objeví Vojta Dyk, Jenovéfa Boková, Zuzana Bydžovská nebo Richard Genzer.