Hrdiny nezávislé komedie, která získala Stříbrného medvěda na letošním Berlinale, jsou dva mladí silničáři, kteří pracují na opravě silnice uprostřed texaských lesů, poničených nedávným požárem. Dva povahově odlišní muži se zaplétají do osidel nevraživosti a teprve postupně se mezi nimi rodí porozumění… Hlavních rolí se ujali Paul Rudd a Emile Hirsch.
Léto 1988, Texas. Dvojice silničářů pracuje na opravě zdánlivě nekonečné silnice uprostřed lesů, které v předchozím roce zdevastoval ničivý požár. Uprostřed liduprázdné krajiny, v izolaci a dřině, daleko od svých dosavadních životů, se dva povahově odlišní muži zaplétají do osidel nevraživosti. Teprve postupně se mezi uzavřeným a přemýšlivým Alvinem a nejistým a trochu natvrdlým bratrem jeho přítelkyně Lancem rodí vzájemné porozumění… Lakonicky vyprávěná tragikomedie je remakem snímku islandského režiséra Hafsteinna Gunnara Sigurðssona Doprava doleva (Á annan veg, 2011), která byla loni na MFF Karlovy Vary uvedena v sekci Deset evropských režisérů očima Variety. Scenárista a režisér David Gordon Green se vrací ke svým nezávislým kořenům ve snímku, v němž se hlavních rolí ujali Paul Rudd a Emile Hirsch.