Farmářskému synkovi Heikovi je kolem třiceti. Když přijde o práci ve vlastní vesnici, přestěhuje se do nejbližšího velkoměsta. Tam však jen zpovzdáli sleduje městský život a navzdory nové práci zůstává sám. Když si znovu uvědomí svou nahraditelnost, učiní rozhodnutí. Hlavní cena na Festivalu krátkých filmů Praha 2013.