Filmový nadšenec, režisér a cestovatel Mark Cousins se vydává do kurdské vesnice Goptapa, postižené v roce 1988 chemickým útokem Saddáma Husajna. Přiváží s sebou projektor, tři videokamery a několik klasických filmů. Citlivým způsobem navazuje kontakt s místními dětmi, které mu odhalují své touhy, přání i vzpomínky.
Filmový nadšenec, režisér a cestovatel Mark Cousins se tentokrát vydal do Iráku, do kurdské vesnice Goptapa, která byla v roce 1988 terčem chemického útoku Saddáma Husajna. Je právě ramadán, takže dospělí jsou ve svých domovech, zatímco děti se svobodně a bezprostředně zdržují venku. Mark Cousins s sebou přiváží projektor, několik klasických filmů a tři videokamery. Aktivně a citlivě navazuje s místními dětmi vztah a pomalu se seznamuje s jejich sny, přáními a zkušenostmi, a to nejen z války. Mark Cousins je jak režisérem snímku, tak jeho průvodcem, hovoří s dětmi, a dokonce jim promítne několik starších filmů, mimo jiné Spielbergova kultovního E.T .– Mimozemšťana. Téměř všudypřítomný je autorův komentář, ve kterém vzpomíná i na své dětství v Belfastu. Film, ze kterého je cítit upřímné nadšení a entuziasmus jeho tvůrce, je opětovným připomenutím skutečnosti, že děti jsou na celém světě stejné, plné dětské fantazie, naivity a moudrosti.