Ve jménu syna
Víře oddaná Elisabeth je moderátorkou katolického rádia. Poté, co jejím životem otřese rodinná tragédie, nalezne v sobě sílu čelit realitě způsobem, o kterém neměla ani tušení. Film, který diváky vyburcuje z pohodlných sedaček kinosálu, je absurdním a černým humorem prošpikovaným dílem, kritizujícím pokrytectví katolické církve.
Elisabeth je zcela oddaná víře, dvěma synům a práci moderátorky v katolickém rádiu, kde projevuje velkou míru empatie vůči utrpení lidí na celém světě. Po náhlé rodinné tragédii se v ní vzedme dlouho dřímající a nečekaná síla, pomocí níž začne čelit nové realitě způsobem, o kterém do té doby neměla ani tušení. S odhodlaností a neústupností se postaví proti pokrytectví katolické církve, která zatvrzelým tichem a mlčenlivostí vnáší chaos do řad svých oveček. Nejnovější snímek originálního belgického režiséra, který se nebojí diváky vyburcovat z pohodlných sedaček potemnělého kinosálu, je absurdním a černým humorem prošpikovaným dílem, mísícím žánr komedie s thrillerem. Sarkasmem a politickou nekorektností připomíná belgický kultovní film Aaltra (MFF KV 2004). Na scénáři nekompromisního filmu spolupracoval režisér Vincent Lannoo s dlouholetým přítelem a nadaným quebeckým režisérem Philippem Falardeauem.