Dredd
V temné budoucnosti zůstala ostrůvkem života jen prohnilá americká megapole, kde stráží pořádek takzvaní Soudci. Dva z nich, neúplatný Dredd a sličná novicka Cassandra Anderson, se v nelítostné řežbě utkají s arcipadouškou Ma-Ma. Pastelově barevná 3D akce spolehlivě dávkuje napětí a na troud suché hlášky.