Film potvrzuje momentální statut Gruzie jakožto země, odkud vycházejí pozoruhodné talenty. V rozpuku je působivé dílo, vyznačující se vnímavým uchopením tématu dospívání. V jeho centru stojí dvě pubertální kamarádky, které se do příslušného věku dostávají v roce 1992, právě když Gruzie po dlouhé době znovu získala nezávislost. Film získal cenu CICAE v Berlíně a cenu za nejlepší film na festivalu GoEast.
Tento film je dalším potvrzením toho, že Gruzie je momentálně líhní filmových talentů. Scénář k němu napsala Nana Ekvtimišviliová, která ho se Simonem Grossem z Německa také spolurežírovala. Inteligentně a citlivě vybudovaný příběh krouží kolem dvou pubertálních spolužaček, dospívajících na začátku 90. let, kdy byla v Gruzii znovunastolena nezávislost. Plachou Eku a vyspělejší a sebevědomější Natiu (skvěle hrající Lika Babluaniová a Mariam Bokeriaová) poutá nerozlučné a bouřlivé kamarádství, jaké mohou zažívat jen třináctileté dívky. Často se hádají, ale také si navzájem poskytují útěchu, větší a účinnější, než je ta, jíž se oběma dostává doma. Hezká Natia budí pozornost místních mladíků, mezi nimi i Lada, který se chystá odjet na delší čas do Moskvy. Při rozloučení jí dá revolver, prý na sebeobranu, a tento podivný „dar z lásky", fascinující obě dívky, najde v průběhu vyprávění nečekaná uplatnění.