Albertova tělesná schránka je na tom stále hůře a rány už nedokáže maskovat ani make-up, ani početné obvazy. Je načase posunout se dále. Někdy si ale život užívat nejenže nechcete, ale ani nemůžete. Příběh s prvky gotického hororu představuje uhrančivého hrdinu a nabízí opravdu nečekané metafory i zákruty děje.
Smrt se někdy může projevovat jako opravdu ošklivá nemoc. Životem vysátý Alberto to moc dobře ví, ale stále ještě se snaží zápasit – boláky maskuje make-upem, rány náplastmi. Jednou však přijde chvíle, kdy bude jakákoliv pomoc marná a on se probudí v márnici. Ani to ale ještě nemusí znamenat konec, zvlášť když padne do oka své kolegyni z práce. Stylově ujasněný snímek stvrzuje režisérovy umělecké kořeny v oblasti vizuálního umění, způsob, jakým Albertův příběh staví, zase poukazuje na jasnou vizi. Místy až groteskně postavený gotický horor s prvky alegorie úspěšně udržuje své diváky v nejistotě a dokáže za výraznou stylizací, která děj zasazuje do setrvalého estetizovaného přítmí, nacházet další plán. Když se totiž Albertovi nabídne nečekaný impulz, sleduje ho protagonista v metafoře světa, ve kterém není o co stát, s jakousi úšklebnou rezignací. Protože zatímco my všichni se se světem okolo musíme vypořádávat, Alberto už jeden zásadní úpadek prožil a je vyrovnaný.