Něha
Patnáct let po rozvodu se Frans a Lisa vydávají do alpského lyžařského střediska, aby se postarali o dospělého syna, který si zlomil nohu. Během společné cesty vyplouvají na povrch emoce a vzpomínky, které bývalé manžele i přes letité odloučení stále poutají. Je to žárlivost, zášť, lhostejnost, přátelství, vzájemnost, nebo dokonce láska?
Frans a Lisa jsou patnáct let rozvedení. Nyní se vydávají do alpského lyžařského městečka Flaine, aby se postarali o syna, který je lyžařským instruktorem a který si zlomil nohu. Během společné cesty vyplouvají na povrch emoce, pocity a vzpomínky, které bývalé manžele i přes letité odloučení stále poutají. Je to žárlivost, zášť, lhostejnost, přátelství, vzájemnost, nebo dokonce láska? Režisérka situaci nehodnotí, nesměruje k žádnému happy endu. Mnohem více jí jde o impresi situace. Ke vzniku filmu uvádí: „Viděla jsem mnoho filmů líčících rozchody. Většina z nich skončila špatně. Muži a ženy, kteří se milovali a měli spolu děti, se rozešli a začali jeden druhého nenávidět či zraňovat. Vždy se mi to zdálo zvláštní. Mohli se takto mýlit? Jak se může láska změnit v tak odlišné pocity? Chtěla jsem, aby Něha byla ‚příjemným filmem‘. Filmem, který diváka učiní šťastným, i přesto, že příběh je občas zabarven jistou nostalgií." Autorská a osobní road movie renomované režisérky byla ve světové premiéře uvedena na MFF v Rotterdamu.