Phil Spector
Hudební producent Phil Spector se zapsal do dějin rockové hudby nejen spoluprací s Beatles či Tinou Turnerovou. V roce 2003 byl obviněn z vraždy mladé herečky a mezi jeho obhájce patřila i Linda Kenney Badenová. Komorní drama o neobvyklém vztahu obviněného a jeho advokátky stojí na hereckých výkonech Ala Pacina a Helen Mirrenové.
Phil Spector patří k nejslavnějším hudebním producentům v dějinách moderní populární hudby. V 60. letech přišel s konceptem „zvukových stěn" a díky spolupráci s Beatles, se kterými natočil nesmrtelné album Let It Be, Ikem a Tinou Turnerovými a mnohými dalšími hudebníky se výrazně podílel na proměnách rockové hudby. V roce 2003 byl Spector obviněn z vraždy mladé herečky a mezi jeho obhájce patřila také Linda Kenney Badenová. Zkušený režisér David Mamet se ve svém snímku, natočeném pro HBO, zaměřil na ambivalentní vztah slavného excentrika obviněného z vraždy a jeho advokátky. Veskrze komorní drama, které se povětšinou odehrává v potemnělých interiérech Spectorova luxusního sídla, stojí na výkonech představitelů dvou hlavních rolí, Ala Pacina a Helen Mirrenové. Pacinovi se podařilo věrně zachytit rozporuplnou osobnost charismatického Phila Spectora, který je nejspíš beznadějně ztracen ve svém soukromém pokřiveném světě.