Jak dojde k tomu, že bezúhonný řidič a člen ostrahy, deset let bez problémů převážející velké peníze, jednoho dne zmizí s více než jedenácti miliony eur? Režisér Philippe Godeau a François Cluzet jako představitel skutečného Toniho Musulina se zajímají víc o pohnutky muže, o němž v roce 2009 mluvila celá Francie, než o to, co se stalo s odcizeným obnosem.
Jak se stane, že dosud bezúhonný řidič a člen ostrahy, který deset let převáží velké peníze, jednoho dne se svým nákladem zmizí? Tato otázka zajímala tvůrce filmu víc než akční stránka případu, o němž v roce 2009 mluvila celá Francie. Co asi prožíval Toni Musulin, než se rozhodl vyměnit svůj nenápadný život za dráhu štvance? Aniž kdy potkali pachatele „loupeže století", který si dodnes odpykává trest, snažili se autoři scénáře vytvořit na základě dostupných faktů a svědectví portrét člověka otráveného svým postavením ve společnosti, pro kterou jako by neexistoval. Spíše než k žánru thrilleru patří tedy 11.6 k žánru psychologického filmu s prvky sociální reality. Ačkoliv média se snažila dělat z Toniho Musulina moderního Robina Hooda a vidět v jeho činu projev vzpoury proti kapitalismu, v podání Françoise Cluzeta je Toni spíš antihrdinou, za jehož nejednoznačností můžeme tušit jistou dávku tajemství. A to se týká nejen osudu oné části lupu, která se dodnes nenašla, ale především vnitřního světa ústřední postavy.