Volné pokračování úspěšného povídkového „found-footage" hororu tvoří pět syrově mrazivých či sympaticky odlehčených žánrových miniatur. Hlavním tahákem filmu je Safe Haven, perfektně vystavěný, napínavý a brutálně děsivý příběh, v němž se cesta reportérů do indonéské džungle promění v peklo na Zemi.
V/H/S/2 je výjimkou potvrzující nepsané pravidlo, že sequely kvalitativně zaostávají za původními díly. Volné pokračování úspěšného povídkového „found-footage" hororu zastřešuje příběh o dvou detektivech pátrajících v bytě zmizelého studenta. Zde nalézají obrovskou sbírku videokazet a čtyři z nich si pouštějí. Efektními lekačkami prodchnuté svědectví o paranormálních jevech, humorné vyprávění o mladíkovi postupně se měnícím v zombie či home video o návštěvě nepřátelských mimozemšťanů; všechny tyto zručně vypointované miniatury zachovávají dojem úplné autenticity, ať už dění sledujeme pohledem kamery na helmě cyklisty, nebo skrze bezpečnostní záznam. Hlavním tahákem filmu je bezesporu povídka Safe Haven v režii Garetha Huwa Evanse (Zátah) a Tima Tjahjanta, perfektně vystavěný, napínavý a brutálně mrazivý žánrový kousek, v němž se reportéři vydávají do indonéského pralesa, kde se jejich návštěva tajemné sekty promění v peklo na Zemi.