Smutný pach masa
Tak jako každé jiné ráno veze Alfredo Barrera svou dcerku do školy. Tento den vypadá ale jen zdánlivě stejně jako ty předchozí. Alfredo poprvé po letech zcela změní svůj plán. A nikdo o tom nemá ani tušení... Originální minimalistický film, vyprávějící záběrem bez jediného střihu.
Stejně jako každé jiné ráno veze Alfredo Barrera, otec rodiny ze střední společenské vrstvy, svou malou dcerku do školy. Dnešní den vypadá ale jen zdánlivě stejně jako ty předchozí a zaběhlé rituály mají jinou příchuť. Nikdo nemá tušení, že před měsícem ztratil práci. A nikdo také neví, že Alfredo má plán… Devadesát minut z něho nespustíme oči, v dlouhém záběru bez jediného střihu kamera na rameni sleduje Alfreda převážně v ulicích galicijského města Vigo, nasává anonymní atmosféru velkoměsta, kde luxusní bulváry tvoří apatickou kulisu k anonymním lidským tragédiím a plejáda bank odkazuje na zdroj našeho všudypřítomného novodobého otroctví. Minimalistická sugestivní dokumentární atmosféra je zároveň němou obžalobou na téma, které bolí španělskou společnost: násilné vystěhovávání lidí z jejich domovů kvůli neschopnosti splácet hypotéku je ve Španělsku na denním pořádku. Jen za posledních pět let došlo ke 400 tisícům exekucí.