Jak se vám líbí
Mladá rumunská dokumentaristka Paula Onetová zachytila ve svém oceňovaném snímku až dojemnou péči několika starých rumunských vesničanů o vlastní podobiznu zdobící místo jejich posledního spočinutí, které lze vnímat i jako veřejné fotoalbum.