Tom, mladý reklamní textař, přijíždí na pohřeb na farmu kdesi v Québecu. V šoku zjišťuje, že ostatní neví, kdo je a v jakém vztahu byl k zemřelému mladému muži. Vizuálně uchvacující psychologický snímek natočil talentovaný kanadský filmař Xavier Dolan, který se rovněž zhostil hlavní role Toma.
Tom, mladý reklamní textař, přijíždí na pohřeb na farmu kdesi v Québecu. Je šokován, když zjišťuje, že ostatní neví, kdo je ani v jakém vztahu byl k zemřelému mladíkovi. Bratr zesnulého začíná rozehrávat s Tomem nebezpečnou a zvrácenou manipulativní hru. Hru, jejímž cílem má být ochránit matku a rodné jméno. Minulost rodiny skrývá mnoho temných míst, která nevěstí nic dobrého. Enfant terrible kanadského filmu Xavier Dolan natočil psychologický snímek na motivy divadelní hry známého québeckého autora Michela Marca Boucharda a ani tentokrát nezapře intenzitu svého talentu. Vizuálně a hudebně uchvacující snímek je cestou do míst, která se každý z nás před ostatními raději snaží skrýt. Do míst, kde život tíží a dny bolí a kde se zjevuje vnitřní pravda. Tom na farmě je již čtvrtý snímek mladého originálního autora, který se rovněž zhostil role Toma. Film byl s úspěchem uveden na loňském filmovém festivalu v Benátkách.