Barbaři
Dospívající Luka vyrůstá v srbském maloměstě Mladenovac s matkou, která na něj už dávno nestačí, a jeho život je plný průšvihů. Spolu s kamarádem Flashem patří k vůdcům místních fotbalových fanoušků a fanděním a popíjením tráví většinu volného času. Prostřednictvím jednoho osudu podává Ivan Ikić lakonickou, vysoce autentickou zprávu o mladé srbské generaci, která podle jeho slov „vyrůstá ve společnosti, jež ztratila hodnoty a v níž bují jen korupce, amorálnost, zločin a zneužívání moci".
Dospívající Luka vyrůstá v srbském maloměstě Mladenovac s matkou, která na něj už dávno nestačí, a jeho život je plný průšvihů. Spolu se svým nejlepším kamarádem Flashem patří k vůdcům místních fotbalových fanoušků a fanděním a popíjením tráví většinu volného času. Na pozadí nepokojů, vyvolaných vyhlášením nezávislosti Kosova, zasadil debutující režisér realisticky vyprávěný příběh o dospívání a hledání vlastní identity. Prostřednictvím jednoho osudu podává Ivan Ikić lakonickou zprávu o mladé generaci, která podle jeho slov „vyrůstá ve společnosti, jež ztratila hodnoty a v níž bují jen korupce, amorálnost, zločin a zneužívání moci". Vysoké míry autenticity se mladému režisérovi podařilo dosáhnout díky obsazení většiny rolí neherci (profesionální herci ztvárnili pouze tři vedlejší role), kteří nikdy nedostali do ruky scénář a jejichž osudy si byly s těmi, které prožívaly jejich postavy na plátně, v lecčems podobné.