Milovat, pít a zpívat
Ve svém posledním filmu se velký francouzský tvůrce vrátil k britskému dramatikovi Alanu Ackbournovi, jehož hry inspirovaly už filmy Smoking/No Smoking (1993) a Srdce (2006). V divadelně stylizovaném příběhu vzpomínek na nesplněné sny zachycuje s ironickým nadhledem, ale i pochopením tragikomické stránky lidské přirozenosti.
Colin a Kathryn chystají se svým amatérským souborem premiéru nové hry, když je zastihne zpráva, že jejich přítel George je těžce nemocný a zbývá mu jen pár měsíců života. Otřesena je nejen Kathryn, kterou kdysi poutal k Georgeovi důvěrný vztah, ale i její kamarádky Tamara a Monica. Ožívají sny mládí, dávno pohřbené v životě po boku spořádaných manželů, a rozvíří se diskuse, kdo má největší právo doprovázet George na poslední cestě. Ve svém posledním filmu se nedávno zesnulý Alain Resnais vrátil k britskému dramatikovi Alanu Ayckbournovi, jehož hry mu sloužily jako předloha už k filmům Smoking/No Smoking (1993) a Srdce (2006). Děj se odehrává v divadelně stylizovaném světě středostavovských intelektuálů, nazíraném s ironickým nadhledem. V hádkách o vzpomínky z mládí vystupují na povrch tragikomické rysy lidské přirozenosti, neuskutečněné sny, touhy a zklamání postav, pro něž má velký francouzský tvůrce moudré a laskavé pochopení.