Tajemný muž (Robert A. A. Lowe neboli hudebník Lichens) nabírá zkušenosti v komunitě mladých lidí i v izolaci divočiny, nabytou vnitřní sílu pak šíří skrze transcendentální black metal. Tři dějství, jedna zkušenost a snový snímek poukazující na význam rituálu pro lidskou pospolitost.
Tři dějství, jeden pocit hluboké sdílené zkušenosti. Tajemný muž se účastní života ve svobodomyslné komunitě na estonském ostrově, následně zcela sám obývá divočinu severního Finska, aby vše završil půlhodinovým koncertem, odhalujícím sílu syrového norského black metalu. I ve svém druhém celovečerním filmu posouvá Rivers, který na filmu pracoval s americkým umělcem Benem Russellem, vnímání běžných společenských zvyklostí. Ve snímku, který je stejně rozvážný jako jeho protagonista, se tvůrci oprošťují od dramatického spádu a namísto toho nabízejí prožitek vázaný na momenty, kdy získáváme a vstřebáváme zkušenosti. Pro finální katarzi se autoři zanořili do undergroundového klubu a nabídli temnou seanci, na které se vedle představitele hlavní role Roberta A. A. Lowea, hudebníka známého jako Lichens, podíleli Nicholas McMaster z blackmetalové kapely Krallice, Hunter Hunt-Hendrix z žánrově příbuzných Liturgy a bubeník Weasel Walter.