Tohle je má zem
Jake, jinak též hrdina snímku Dva roky u moře, žije stranou současné společnosti, jeho existence podřízená co největší soběstačnosti ale říká mnohé také o městském západním člověku. Jakeovo úzce vymezené teritorium jako by stálo v protikladu k chaotickému a pomíjivému typu světoběžnictví.
Jake Williams je Skot, který se straní běžného společenského chodu a snaží se být maximálně soběstačný. Černobílý portrét ho zachycuje v symbióze s prostředím, v němž žije a kde se mimo jiné věnuje údržbě krmítek pro ptáky. Stejně jako jiní protagonisté Riversových filmů je také Jake koncentrován na něco docela jiného, než čemu je západní společnost navyklá. Jeho solitérnímu mumlání však není vůbec těžké porozumět, a naopak je snadné nalézt v něm poučení, která se zdaleka nedotýkají jen soužití s přírodou. Větší prostor Jake následně dostal ve filmu Dva roky u moře.