The Hyrcynium Wood
Žena utíkající lesem, neurčitá záhada. Krátký náladotvorný snímek patří k těm, v nichž režisér demonstruje svou zálibu ve starých žánrových filmech, jejichž torza i estetiku svébytně přepracovává.
Za zvuků bouře i zvonů prchá mladá žena lesem. Důvody jejího spěchu jsou stejně nejasné jako kontury staveb, které míjí. Sugestivní koláž, která režisérovo dílo přibližuje estetice kanadského mága Guye Maddina, patří k filmům, které prokazují jeho zálibu v zapomenutých filmových dílech. Výsledný tvar pak dává jasně najevo, že neurčité bloudění neznámo kam je součástí kouzla. Ve své náladě připomene film klasické žánrové kusy jako ikonická Neviňátka (1961) Jacka Claytona, v tomto případě však opatřené velkou dávkou znepokojivého surrealismu.