Julian
Z toho, jak Julian čelí výzvám, které před něj staví čtvrtá třída základní školy, je zřejmé, jaké vlastnosti bude mít jako muž.
Z toho, jak Julian čelí výzvám, které před něj staví čtvrtá třída základní školy, je zřejmé, jaké vlastnosti bude mít jako muž. Vítěz Ceny diváků na FKFP 2014.