Holič Marko se rozhodne učinit poslední zoufalý pokus o záchranu rozpadajícího se manželství. Aby udělal dojem na milovanou ženu Ljubinku, přichází s absurdním nápadem, jak oživit ospalé městečko – rozhodne se vybudovat pomník Michaelu Jacksonovi. Režisér Lungulov se v posmutnělé komedii s jemným nadhledem dotýká řady společenských problémů a potvrzuje svůj vypravěčský um a cit pro budování atmosféry.
Píše se rok 2009. Manželství holiče Marka, snílka, který má plnou hlavu nápadů, jež však obvykle nedojdou uskutečnění, se zdá u konce. Jeho žena Ljubinka, zklamaná životem, se odhodlává odejít ze zapadlého městečka natrvalo a odmítá dát Markovi další šanci. Marko se rozhodne učinit poslední pokus o záchranu rozpadajícího se vztahu. V zoufalství přichází s absurdním nápadem, jak oživit ospalé město a zároveň udělat dojem na Ljubinku. Navrhne vztyčit na místě bývalého komunistického pomníku sochu Michaela Jacksona, která má podle něj přitáhnout do města turisty. Překvapivě se mu podaří získat pro svůj nápad podporu místních obyvatel; do starostových plánů se však Markův nápad nehodí… Darko Lungulov se v posmutnělé komedii o peripetiích sympatického holiče s jemným nadhledem dotýká řady společenských problémů a potvrzuje svůj vypravěčský um a cit pro budování atmosféry, které prokázal už v mezinárodně úspěšném debutu Tady a tam.