Možnosti dialogu
Je jedno, jestli spolu hovoří muži, nebo jde o dialog mezi mužem a ženou, Švankmajer bez použití jediného slova na trojici příkladů ukazuje, že v komunikaci vládne agresivita, boj o dominanci, sobectví, neochota až neschopnost naslouchat druhému. Destrukce je tu podána prostřednictvím oslnivých animačně výtvarných metafor.