Cesta ven
Žaneta touží po vzdělání pro svou malou dceru, po klidných prázdninách a po tom, aby její partner David neměl oči pro jiné. Některé věci si vyříkáte doma, ale s tím, že se na vás dívají skrz prsty, protože jste Romka, mnoho nenaděláte. Nepřikrášlované drama bylo po šestnácti letech prvním českým filmem uvedeným v Cannes.