Autofokus
Malý kostelík, osamoceně stojící v chorvatské krajině, několik málo stromů, širá obloha a žhnoucí slunce – na této jednoduché scenerii je rozehrána bodavá satira o masovém turismu. Skryté mikrofony a teleobjektiv snímají roztomile banální rozhovory návštěvníků, kteří jedním hltem zkonzumují šťavnaté sendviče i románskou památku.