Proč jsou všechna sedadla na této zastávce tak daleko od sebe?
Dámy a pánové! Toto je Budapešť a její nádherné památky: parlament, Budínský hrad, náměstí Hrdinů, místa, která byste si neměli nechat ujít. Ale to všechno je vedlejší ve srovnání s jednou skutečně zásadní otázkou: Proč jsou sedačky na zastávce příměstské železnice tak daleko od sebe?