Soustředěný dokument zaznamenává plíživý tok času v životech Antonia a Felisy, manželů, kteří spolu strávili více než šedesát let. Zdolávání příkrých schodišť jejich skrovného domova a vykonávání každodenních úkonů jim však bere stále více sil. Dokáže jejich láska čelit úskalím stáří, nebo přijde odloučení, kterého se obávají nejvíce?
Antonio a Felisa strávili celý svůj život v malém domku ve španělské provincii Teruel. Dnes jsou jedna duše, jedno tělo, krátké chvíle odloučení pro ně byly vždy utrpením. Zdraví je však ve stáří chatrnější a každý všední úkol vyžaduje násobně více sil. Okolní svět se proměňuje; v očích Antonia a Felisy je najednou územím skrývajícím četná nebezpečí. Návštěva nemocnice se proměňuje v bloudění chladným labyrintem, úzké chodbičky a příkrá schodiště jejich skrovného domova skýtají nové překážky, které je potřeba každodenně zdolávat. Nucené stěhování do domova důchodců se stává reálnou hrozbou… Filmová úvaha o tom, jak musí životní láska čelit úskalím stáří, rozehrává obdivuhodně širokou paletu emočních podtónů. Dokument s jasnou režijní vizí, v němž jsou patrné prvky inscenace, není pouze soustředěným portrétem dvojice starých manželů, ale i obecnější výpovědí o pocitech lidí, kteří na sklonku svého života podléhají plíživé tíži času.