Třináctiletá Manon žije na samotě s matkou Michelle a mentálně zaostalým strýčkem Ti-Guyem. Charismatická a předčasně dospělá dívka si osobuje exkluzivní právo na matčinu lásku a je pro ni ochotna učinit cokoli. Jeden z klíčových filmů quebecké kinematografie uvádíme v nově zrestaurované podobě.
Třináctiletá Manon žije na samotě s matkou Michelle a mentálně zaostalým strýčkem Ti-Guyem. Charismatická a předčasně dospělá dívka žárlí na matčiny milence a zároveň ji rozčiluje, že je po ní požadováno vykonávání domácích prací a starání se o těžko zvladatelného strejdu. Manon si osobuje exkluzivní právo na matčinu lásku a je pro ni ochotna učinit cokoli. Původně velmi silné pouto, které pojí Michelle s dcerou, však s přibývajícími událostmi začne povážlivě povolovat. Autorem scénáře k jedinečnému filmu, zaplněnému postavami s až bolestivě intenzivním vztahem k životu, byl proslulý spisovatel Réjean Ducharme, přezdívaný „kanadský J. D. Salinger“. Absolutní autenticitu, kruté rozmíšky, ironii, ale i odzbrojující něhu, to vše v nadmíru poutavém vizuálním pojetí nabízí jeden z klíčových filmů quebecké kinematografie v nově zrestaurované podobě.