Ambiciózní debut osmadvacetiletého indického režiséra, dvojnásobně oceněný na MFF v Benátkách 2014. Dramaticky propracované, vypravěčsky moderní drama o absurdním soudním procesu ze současné Bombaje převrací naruby pravidla filmů ze soudní síně. V tématu moci a bezmoci dalece přesahuje hranice Indie.
Ambiciózní debut, dvojnásobně oceněný na MFF v Benátkách. Drama odehrávající se v Bombaji téměř dokumentaristicky zachycuje situaci v indickém justičním systému. Sleduje absurdní proces se zpěvákem protestsongů obviněným z navádění k sebevraždě. Jeho píseň měla přimět dělníka, aby si sáhl na život. Žalobkyně jej chce usvědčit z protistátní činnosti. Obhájce bojuje, ale každé další stání odhaluje rigidnost i neefektivnost soudů a zkorumpovanost policie. Přestože je film zasazen do soudní síně, nejde ani zdaleka o typický žánrový snímek plný zvratů a akčních právníků. Tamhane soustředěně a bez stranění skicuje nemilosrdný portrét společnosti prostřednictvím mikrokosmu soudní síně a soukromí postav zapojených do procesu. Obhájce z bohaté rodiny, dravá žalobkyně, soudce nonšalantně rozdávající osudové verdikty. Dramaticky propracovaný, vypravěčsky moderní film však přesahuje hranice Indie. V tématu moci a bezmoci nenásilně zachycuje samu podstatu lidské přirozenosti.