Každé roční období s sebou přináší odlišnou náladu a právě jejich povahu zkoumá přední britský experimentátor Ben Rivers ve svém nejnovějším, velmi osobně laděném filmu. Jeho obrazy mohou místy zdánlivě přicházet z jiného světa, v jejich jádru je ale něco univerzálního.
Zima skýtá možnosti probírat se každým koutem domova, s jarem přichází život, který dále rozkvétá s létem, podzim přináší plíživou nejistotu. I ve svém novém filmu hledá Ben Rivers poetické kvality v obrazech a zvucích, které spolu nesouvisejí, ale pomáhají vytvářet jedinečnou, melancholií i intimitou prodchnutou náladu. Střípky svobodomyslné mysli se skládají v bezelstně hravý, ale myšlenkově bohatý tvar. Věci jsou filmem vzniknuvším s přímým zadáním nepřekročit při jejich ročním natáčení práh autorova domova.