Meditativní drama o umělci, jeho životě a smrti, ale také o hledání vzpomínek, které vystupují z ploché krajiny jako vzdálená hradba městských věžáků. Kyros Papavassiliou se svou celovečerní prvotinou soutěžil na festivalu v Rotterdamu.
Sledujeme muže na břehu moře. Neví, kde je, neví, kdo je. S notýskem plným veršů přichází do moderního města a pokouší se objevit svou minulost a také identitu, kterou dávno zapomněl. Až po jednom nočním setkání se dozví, že je slavným řeckým básníkem Kostasem Karyotakisem, který se zabil v roce 1928. „Koncept filmu vychází ze skutečné příhody,“ vysvětluje režisér Kyros Papavassiliou. „Když jsem navštívil svou herečku Marishu, uviděl jsem u ní zrcadlo v řezaném rámu. Podíval jsem se do něj a podivil se, že tam nejsem vidět. Jako kdybych zmizel. Nebylo totiž poznat, že to nebylo zrcadlo, ale jenom obyčejné sklo.” Snímek se vyznačuje volným, ale soustředěným tempem a střídmým vyprávěním na pomezí dramatu a komedie. Debutující Papavassiliou tu prokazuje velký smysl pro vizuální kompozici, obrazy vynikají téměř grafickou čistotou. Film byl zařazen do soutěžní sekce debutů a druhých filmů na festivalu v Rotterdamu.